הצדדים מאשרים רשמית: הפסקת אש בשעה 23:30

שלמה ריזל 1 Comment on הצדדים מאשרים רשמית: הפסקת אש בשעה 23:30

צה"ל והג'יהאד האיסלאמי מודיעים רשמית הפסקת אש מלאה של שני הצדדים ב23:30 | לפי הדיווח, מצרים תעשה מאמצים לפעול לשחרר את העציר המנהלי ח'ליל עוואודה ולהעבירו לטיפול | מצרים גם תפעל לשחרורו של מפקד הג'האד האיסלאמי ביו"ש בסאם א-סעדי בהקדם האפשרי

צילום: Attia Muhammed/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הודעת ראש מערך ההסברה הלאומי – כניסת הפסקת אש לתוקף ב-23:30, ראש מערך ההסברה הלאומי מאשר כי הפסקת אש תיכנס לתוקף הלילה ב-23:30. מדינת ישראל מודה למצרים על מאמציה. במידה והפסקת האש תופר, מדינת ישראל שומרת לעצמה את הזכות להגיב בעוצמה. לא נאפשר לאף גורם להפר את שגרת חייהם של תושבי מדינת ישראל.

קודם לכן, שר הביטחון בני גנץ סיים הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש השב"כ ומנכ"ל משרד הביטחון. בסיומה הנחה להיערך להמשך הלחימה. כל זאת למרות הדיווחים ההולכים ומתגברים על הסכם להפסקת אש בשעות הקרובות ואישור של הג'יהאד האיסלאמי.

בכיר הג'האד האיסאלמי בעזה מוחמד אל-הינדי: לפני זמן קצר הגענו לטיוטת הסכם שבו מצרים מתחייבת לפעול לשחרר את א-סעדי ועאוואדה. חמאס מודיע על מותו של מחבל נוסף משורותיו מהארגון נמסר: "הזרוע הצבאית של חמאס מבכה את מותו של יאסר א-נבאהין שנהרג בתקיפת צה"ל במחנה אל-בורייג' במרכז הרצועה יחד עם שלושת ילדיו".

אישור של הג'האד האיסלאמי להפסקת האש. ח'אלד אל-בטש אומר כי היא תכנס לתוקף בשעה 23:30.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נחמן בוהדנה הזה עושה בלגן